Legacy of Kain: Ascendance
Enter the dark world of Nosgoth – Ascendance is a fast paced, 2D action platformer built around fluid combat, vertical movement, vampiric powers, and skill-driven play.
Enter the dark world of Nosgoth to harness vampiric powers in this fast 2D action platformer.
Legacy of Kain: Ascendance is a fast, 2D action platformer built around vertical movement, fluid combat, and skill-driven play.
Nosgoth’s dark fantasy world is brought to life through animated cut scenes and beautifully crafted pixel art gameplay. Each level filled with environmental challenges and puzzles that flow seamlessly into combat.
Fly, fight, and unravel the past in a world of collapsing kingdoms, haunted ruins, and shattered timelines.
Overwhelm the battlefield with Kain’s vampiric powers. Play Raziel before his fall as a human Sarafan knight, then take flight for the first time in his vampiric form. The Vampire Elaleth introduces an aggressive playstyle focused on fast relentless offense.