Legacy of Kain: Ascendance
Legacy of Kain: Ascendance er et 2D-actionspil i højt tempo med vertikal bevægelse, flydende kamp og evnebaseret gameplay.
Nosgoths dark fantasy-verden vækkes til live med animerede cutscenes og gameplay med smukt udformet pixel art. Hvert level er fyldt med udfordringer i miljøet og gåder med flydende overgang til kamp. Flyv, kæmp, og opdag fortiden i en verden med sammenbrudte kongeriger, hjemsøgte ruiner og fragmenterede tidslinjer.
Sammenkæd nærkampsangreb, undvigende spring og overnaturlige angreb i flydende, brutale kampe.
Overvæld slagmarken med Kains vampyrkræfter. Spil som Raziel før hans fald som menneskelig Sarafan-ridder, og flyv for første gang i hans vampyrform. Vampyren Elaleth introducerer en aggressiv spillestil med fokus på hurtig og ubarmhjertig angreb.