Legacy of Kain: Ascendance
Hızlı 2D aksiyon platform oyununda vampir güçlerinle karanlık Nosgoth'a adım at.
Legacy of Kain: Ascendance akıcı dövüş, dikey hareket, vampir güçleri ile yetenek odaklı oynanışa dayalı ve hızlı tempolu bir 2D aksiyon platform oyunudur.
Nosgoth'un karanlık fantastik dünyası, animasyonlu ara sahneler ve özenle hazırlanmış pixel art oynanışla hayat buluyor. Her bölüm dövüşle iç içe geçmiş çevresel meydan okumalar ve bulmacalar sunuyor. Yıkılan krallıkların, lanetli harabelerin ve kırılmış zaman çizgilerinin hüküm sürdüğü bir dünyada göklerde süzül, savaş ve geçmişin sırlarını ortaya çıkar.
Kain'in vampir güçleriyle savaş alanına hükmet. Raziel'i düşüşünden önce bir insan Sarafan şövalyesi olarak deneyimle, ardından vampir formunda ilk kez göklere yüksel. Vampir Elaleth, hızlı ve aralıksız saldırılara dayalı agresif bir oynanış sunuyor.