Legend Of Grimrock 2
Legend of Grimrock 2 to rozgrywająca się w lochach gra RPG, w nowoczesnym wykonaniu, ale z oldskulowym sercem. Grupa czterech więźniów z rozbitego statku trafia na samotną wyspę Nex (Isle of Nex). Wyspa jest pełna starożytnych ruin, tajemniczych świątyń oraz labiryntów podziemnych lochów i kopalń. Jeśli więźniowie chcą ujść z życiem, muszą pokonać wyzwania obmyślone przez złowrogiego władcę wyspy.
Siła percepcji i logiki jest ważniejsza niż siła mięśni, gdyż Legend of Grimrock 2 kładzie duży nacisk na odkrywanie, umiejętności przetrwania oraz trudne zagadki. Odkryj zakopane skarby i potężne, starożytne artefakty schowane w ukrytych komnatach. Uzbrój swoich wojowników, rzucaj czary i przyrządzaj zaczarowane eliksiry i bomby, które pomogą ci w taktycznej walce z przerażającymi potworami, rozgrywanej w czasie rzeczywistym.
Projektuj, udostępniaj i rozgrywaj własne scenariusze tworzone w dołączonym edytorze lochów (Dungeon Editor)! Twórz własne przygody i wypełniaj je zagadkami, pułapkami, a nawet zupełnie nowymi przedmiotami, potworami i elementami otoczenia przy użyciu własnej grafiki i dźwięków!
Ponad 20 godzin klasycznej eksploracji lochów z ruchem ograniczonym polami planszy i tysiącami pól wypełnionych ukrytymi przełącznikami, mechanizmami, tajnymi drzwiami, zagadkami, zabójczymi pułapkami i innymi elementami.