Legend Of Grimrock 2
Legend of Grimrock 2, modern görünümüne rağmen eski kafalı bir ruha sahip bir zindan keşfi rol yapma oyunudur. Dört mahkûmdan oluşan bir grup gemilerinin batması sonucunda ıssız Nex Adası'nda (Isle of Nex) mahsur kaldı. Ada, antik harabeler ve gizemli mabetlerle dolu olmasının yanı sıra geniş bir yer altı zindan ve maden ağına sahip. Mahkumlar hayatta kalmak istiyorlarsa, adanın korkunç dehası tarafından tasarlanan zorlukların üstesinden gelmeleri gerekecek.
Legend of Grimrock 2 keşfe, hayatta kalmaya ve zorlayıcı bulmacalara büyük önem verdiği için, algının ve mantığın gücü kaba kuvvetten daha önemli. Gizlenmiş saklı odalardan ve gömülü hazinelerden güçlü antik eserler keşfet. Son derece taktiksel gerçek zamanlı savaşta korkunç canavarlarla savaşmana yardımcı olması için kahramanlarını silahlandır, büyü yap ve büyülü iksirler ve bombalar üret.
Dâhili Zindan Editörüyle (Dungeon Editor) özel senaryolar tasarla, paylaş ve oyna! Kendi maceralarını yarat ve bunları bulmacalar, tuzaklar ve hatta özel grafikler ve seslendirmeye sahip yeni eşyalar, canavarlar ve ortamlar ile doldur.
GeForce GTX 8800, AMD Radeon 4850 veya Intel HD Graphics 5200 veya üstü (1GB veya daha fazla ekran kartı belleği. Shader Model 3.0 desteklenmelidir)