Legend of Grimrock
"Heyecan verici savaş, düşünmeye zorlayıcı bulmacalar ve açık uçlu keşif arasındaki denge mükemmel."
"Bir bulmacayı başarılı şekilde çözdükten sonra yumruğumu havaya kaldırıp "EVET!" diye kaç kez bağırdığımı hatırlamıyorum."
Oyun yüksek derecede taktiksel gerçek zamanlı savaş ile sinsi gizli anahtarlar ve sırların yanı sıra ölümcül tuzaklar ve korkunç canavarların yer aldığı kare üzerinde hareketi birleştirerek eski kafalı zorluk seviyesini geri getiriyor. Legend of Grimrock bulmacalara ve keşfe büyük önem veriyor, bu nedenle oyuncunun kıvrak zekâsı ve algısı en keskin kılıçlardan bile daha önemli silahlar oluyor. Yolculuğa başlamaya ve Grimrock Dağı'nın gizemlerini çözemeye hazır mısın?
Geniş bir antik tünel ağını keşfet, sırlarını öğren ve Grimrock Dağı'nın tehlikeli zindanlarında hayatta kalma yolunu bul.
ATI Radeon X1600 veya NVIDIA GeForce 7600 veya üstü (256 MB veya daha fazla ekran kartı belleği. Shader Model 3.0 desteklenmelidir)