Legendary Creatures 2
Kontynuacja uznanej gry Legendary Creatures od studia HideChara, która łączy w sobie elementy roguelike i rozgrywki autobattler. Rekrutuj i ulepszaj szeroką gamę oddziałów i stworzeń oraz dobieraj odpowiedni arsenał broni, aby pokonać władcę demonów wyniszczającego krainę.
Swobodnie przemierzaj po rozległych mapach z losowymi wydarzeniami i funkcjonalnymi obiektami, wytyczając własną ścieżkę w nieprzewidywalnym świecie. Zaplanuj swoją trasę, przechytrz wszechobecne zło i pokonaj władcę demonów, zanim licznik dobiegnie końca.
Zbieraj, odblokowuj i wyszkol szeroką gamę oddziałów i stworzeń – każde z nich posiada inne cechy i wygląd. Wybieraj spośród sześciu podstawowych klas: Warrior (wojownik), Tank, Ranger (strażnik), Assassin (zabójca), Mage (mag) i Support (wsparcie), wraz z 24 zaawansowanymi klasami, takimi jak Swordsman (szermierz), Crossbowman (kusznik), Ninja, Inferno Mage (mag inferno), Shaman (szaman) itp. Ponadto pokonując sługusów władcy demonów, możesz przejąć nad nimi dowodzenie.
Odblokuj ponad 200 umiejętności i połącz je ze zdolnościami stworzeń, aby tworzyć szereg różnorodnych strategii walki. Zdobywaj emblematy na różne sposoby, aby zyskać potężne wzmocnienia, uzbroić swoją drużynę i pozytywnie wpłynąć na rezultaty swojej podróży. Bogactwo afiksów wyposażenia i przedmiotów do konsumpcji pomoże ci wyprowadzać śmiercionośne ataki, leczyć sojuszników, przyzywać boskie bestie i odwrócić losy bitwy.