Legends of Runeterra
Runeterra wzywa! Wybierz swojego bohatera i wybierz ścieżkę do potęgi: roguelite dla jednego gracza, przemierzającego świat League of Legends i Arcane lub rankingowej gry bitewnej, w której przede wszystkim liczy się strategia. Odblokuj i awansuj dziesiątki postaci w tym doskonale dopracowanym hołdzie dla fanów kolekcjonowania bohaterów i gier karcianych zarazem.
Od zaułków Zaun po niebiańską Górę Targon — siły małe i duże grożą postawieniem na zawsze na głowie panującej równowagi sił — a może i unicestwieniem całego świata! Architekt gwiazd, smok Aurelion Sol, planuje apokaliptyczną zemstę, zaś na mroźnej północy czai się Lissandra, nie mniejsze od niego zagrożenie.
Tylko bohaterowie Runeterry mogą podążać wytyczoną ścieżką — samotnie lub zgraną drużyną — oczywiście z TOBĄ za sterami.
Graj jako Jinx, Warwick, Caitlyn, Vi, Ambessa lub którykolwiek z rosnącej obsady 65+ bohaterów. Możesz zbierać te liczne legendy League, ewoluować i opanowywać do perfekcji ich techniki walki, przemierzając mapę Runeterry.
Każdy bohater wnosi na pole bitwy unikalne, budzące podziw moce i lojalnych stronników. Niezależnie od tego, czy zamrażasz przeciwników w miejscu, w którym stoją (Ashe), podkładasz grzybowe niespodzianki, aby podstępem odnieść zwycięstwo (Teemo), czy budujesz skomplikowany kombo-silnik, aby spektakularnie rozstrzygnąć potyczkę (Heimerdinger), nie ma dwóch takich samych postaci i taktyk.
Pokonanie takich osobistości jak Lissandra i Aurelion Sol będzie wymagało eksperymentów, pomysłowości i odrobiny szczęścia. Oczywiście im trudniejszy przeciwnik, tym słodsze zwycięstwo i tym bogatsze nagrody!
Wkrocz do nieustannie rozwijającego się, bogatego uniwersum pełnego głębokich historii, uwielbianego zarówno przez graczy League of Legends, jak i fanów nagrodzonej Emmy serii Arcane. Ekskluzywne postacie, oparte na fabule przygody, zapierająca dech w piersiach grafika kart oraz oszałamiająca obsada pełna nowych i znajomych twarzy sprawiają, że nie ma lepszego sposobu, aby doświadczyć rozmachu oraz głębi Runterry.