Legends of Runeterra
Runeterra çağırıyor! Şampiyonunu ve güce giden yolunu belirle: League of Legends ve Arcane dünyasında ilerleyen bir tek oyunculu roguelite veya stratejinin sonucu belirlediği bir dereceli kart savaş oyunu. Kahraman toplama ve kart oyunlarının hayranlarının bayılacağı bu oyunda düzinelerce karakter aç ve karakterlerine seviye atlat.
Zaun'un arka sokaklarından semavi Targon Dağı'na kadar büyük ya da küçük her kuvvet, güç dengesini sonsuza dek değiştirmeye ve hatta dünyayı altüst etmeye çalışıyor! Yıldızları işleyen ejder Aurelion Sol, dehşet verici intikam planları yaparken daha da büyük bir tehdit olan Lissandra, donmuş kuzeyde kol geziyor.
Sadece Runeterra şampiyonları, tek başlarına veya birlikte SENİN seçtiğin yolda ilerleyebilir.
Jinx, Warwick, Caitlyn, Vi, Ambessa veya 65'ten fazla şampiyondan oluşan geniş kadrodaki herhangi bir şampiyon olarak oyna. Runeterra haritasını dolaşırken LoL'ün sayısız efsanesini topla, geliştir ve uzmanlaş.
Her şampiyon savaşa benzersiz, hayranlık uyandıran güçler ve sadık takipçiler getiriyor. Rakiplerini oldukları yerde dondur (Ashe), sinsi zaferler için mantarlar yerleştir (Teemo) ya da muhteşem bir bitiş için gösterişli bir kombo motor yap (Heimerdinger): Her şampiyonun oynanışı diğerlerinden farklı.
Lissandra ve Aurelion Sol gibi rakiplere karşı üstünlük sağlamak için deneyim, yaratıcılık ve belki biraz da şans gerekir. Tabii rakip ne kadar güçlüyse zafer de bir o kadar zevkli ve ödüller bir o kadar zengin olur!
League of Legends oyuncularının ve Emmy ödüllü Arcane dizisi hayranlarının el üstünde tuttuğu köklü hikâyeyi ve zengin, sürekli genişleyen evreni keşfet. Özel karakterler, hikâye odaklı maceralar ve nefes kesici kart tasarımlarının yanı sıra yeni ve tanıdık yüzlerden oluşan şaşırtıcı bir kadro ile Runeterra'nın engin ve derin dünyasını deneyimlemek için bundan daha iyisi yok.