Współpraca superbohaterów! Batman i Robin łączą siły z Supermanem, Wonder Woman, Zieloną Latarnią i innymi sławnymi superbohaterami z uniwersum DC, aby uratować Gotham przed zagładą z rąk bezwzględnych złoczyńców: Lexa Luthora i Jokera.