Efsaneler Birleşiyor! Batman ve Robin Dinamik İkilisi, Gotham City'yi meşhur kötü adam Lex Luthor ve Joker'in elindeki yıkımdan kurtarmak için Süpermen, Wonder Woman ve Yeşil Fener dahil olmak üzere, DC Evreninden diğer ünlü süper kahramanlara katılıyor.