Kiedy wszyscy złoczyńcy w ośrodku dla psychicznie chorych w Arkham łączą siły i wydostają się na wolność, tylko zgrany duet ma dość odwagi, żeby stawić im czoło i uratować Gotham. Wyjątkowo połączenie radości płynącej z klocków LEGO z pełną napięcia historią o Batmanie składa się na zabawną i ekscytującą przygodę w grze LEGO Batman: The Videogame. Graj jako Batman i jego nieodłączny towarzysz Robin – buduj, prowadź, walcz i wymierzaj sprawiedliwość w Gotham. Schwytaj zbiegłych złoczyńców, w tym Jokera, Pingwina, Stracha na Wróble i wielu innych. Następnie poznaj historię z drugiej strony i graj jako przeciwnicy Batmana! Poczuj smak władzy i walcz z Batmanem, pogrążając całe miasto w chaosie. Nie ma wytchnienia dla dobrych (ani złych!).