Zaprojektuj swojego najlepszego herosa-minifigurkę LEGO, który będzie miał niepowtarzalny styl, strategię i osobowość. Kaktus z charakterem? Kłótliwy woźny-ninja, który posiada wojownicze kurczaki? Klaun wymachujący młotem i mający kilka porachunków do wyrównania? Pewnie! Zbuduj najlepszego awanturnika i awansuj na kolejne poziomy, odblokowując nową zawartość!
Połącz siły z innymi, zakładając drużynę i biorąc udział w potyczkach 4 kontra 4, lub graj w trybie battle royale, w którym „każdy gracz dba o siebie”. Dzięki wielu trybom gry każdy poziom oferuje unikalne wyzwania oraz warunki wygranej.