Tag med robotten på dens utrolige rejse, og opdag, hvad der skete med den før, under og efter begivenhederne i LEGO Builder’s Journey. Opdag nye steder og en ny måde at spille på, mens du får et glimt ind i dens hoved. Bogstaveligt talt.