Sertai robot dalam perjalanannya yang luar biasa dan temui apa yang berlaku kepadanya sebelum, semasa dan selepas peristiwa LEGO Builder's Journey. Temui lokasi baharu dan cara bermain baharu sambil anda melihat sekilas di dalam kepalanya. Secara literal.