Puzzles fáceis
LEGO Builder’s Journey is an atmospheric, geometric puzzle game that asks us to sometimes follow the instructions… and sometimes to break the rules.
LEGO Builder’s Journey is a very relaxing puzzler with some cool concepts and ideas. The game is incredibly serene, as its peaceful tunes and minimalist design are quite relaxing. The integration of ray tracing and Nvidia DLSS make for a visually stunning game. LEGO Builder’s Journey is refreshingly original take on the LEGO series, and represents a direction that I hope to see the franchise head in the future.