Ciesz się uznaną przez krytyków grą LEGO Gwiezdne Wojny: Saga Skywalkerów z jeszcze większą liczbą bohaterów i złoczyńców. Przemierzaj galaktykę wraz z ponad 400 postaciami w kolekcji postaci 1 i 2.