Büyük övgü toplayan LEGO Star Wars: The Skywalker Saga'nın keyfini daha fazla kahraman ve kötü adamla sürün. Galaksiyi Karakter Koleksiyonu 1 ve 2'den gelen 400 karakterle keşfedin.