Ciesz się uznaną przez krytyków grą LEGO Gwiezdne Wojny: Saga Skywalkerów z jeszcze większą liczbą bohaterów i złoczyńców. Powiększ swoją kolekcję za pomocą 6 nowych pakietów postaci do pobrania i przemierzaj galaktykę, wcielając się w bohaterów i złoczyńców.