LEGO Star Wars: The Skywalker Saga Galaktik Sürüm
Oyuncular, Skywalker Saga'daki dokuz filmin tamamındaki destansı hikâyeyi yeniden yaşayacak, tüm bu macera oyuncuların yolculuğa başlamak için seçtikleri üçleme ile başlayacak.