Życie na wsi
Wiele odmian upraw można sadzić zgodnie z różnymi porami roku, a także leki do leczenia chorób i urazów, a także specjalnego przeznaczenia uprawy włókiennicze i rośliny ozdobne.
Wycinanie drewna, zbieranie chwastów, wydobycie minerałów i otwieranie pola przynosi ogromną satysfakcję zebranym zasobom.
Zebrane zasoby mogą być wykorzystywane do produkcji różnych elementów, z których niektóre mają specjalne funkcje, takie jak magazynowanie. Albo użyj zebranych wyników do przygotowania jedzenia.
Jest tu wielu bogów, bogów gór, bogów rzek, bogów jezior i bogów wiatru, chociaż nie są zbyt różni, wszyscy są bardzo słodcy.