Bölgede yaşıyorum
Dağlarda 'Vahşi Dönüş' dünyasında birçok tanrı var ve onlardan birini 'dağ tanrı' olarak oynayacaksın. İnsanlara ilgilenmek ve öğretmek için Lian Pei Xian Shang'ın emirlerini yerine getireceksin. Sadece bitirmeyi ve bitirmeyi öğrenemezsiniz. Ayrıca yemek yapabilirsiniz ve lezzetli yemek yapabilirsiniz. Sadece kaynaklar toplanabilir ve ihtiyaçları için değiştirilebilir; Aynı zamanda mobilyalar üretir ve çevreyi dekoralayabilir.
Farklı mevsimlere göre, hastalıklar ve yaralarını tedavi etmek için uyuşturucu ve özel amaçlı tekstil yapılar ve süslü bitkiler için çok çeşitli bitkiler bitirilebilir.
Toplanmış kaynaklar farklı eşyalar üretmek için kullanılabilir, bazılarının depolama gibi özel fonksiyonları vardır. Ya da yiyecek yapmak için toplanmış sonuçları kullanın.
Burada birçok tanrı var - dağ tanrıları, nehir tanrıları, göl tanrıları ve rüzgar tanrıları. Ama onlar çok farklı değiller, hepsi çok tatlı.