Aquarium Odyssey
Twoje przygody na tej niezbadanej Wyspie Akwarium będą obfitować w zupełnie nowe misje, wybory moralne i artykuły informacyjne. Zbuduj prosperujące zoo w tym nowym, wodnym środowisku, dokonując przemyślanych wyborów, które będą miały wpływ na jego kształt!
Dzięki niewiarygodnym odkryciom morskim ponad 50 nowych gatunków ryb i ssaków jest gotowych do adopcji i zaprezentowania Twoim odwiedzającym! Od delfinów, płaszczek, wielorybów i rozgwiazd po homary i węgorze – tak wielu ulubieńców czeka na przygarnięcie, opiekę i połączenie z innymi! Dodawanie ssaków morskich do Twojego zoo umożliwi Ci stworzenie ponad 10 milionów wariantów zwierząt w trybie piaskownicy. Odważysz się stworzyć pierwszego na świecie Kurczakoryba lub Łosiogorza?