Lies of P: Overture
Lies of P: Overture er en dramatisk forløber for det roste soulslike action-RPG Lies of P. Det bringer dig til byen Krat i dens sidste dage med uforglemmelig Belle Époque-skønhed fra slutningen af det 19. århundrede. Ved begyndelsen af Marionetvanvids-massakren følger du en legendarisk forfølger – en mystisk guide – gennem ufortalte historier og skræmmende hemmeligheder. Som Geppettos dødbringende marionet rejser du gennem Krat og dens omgivelser, afdækker skjulte baggrundshistorier og står over for episke kampe, der former fortiden og fremtiden for Lies of P.
Som Geppettos marionet støder du på en mystisk genstand, der transporterer dig tilbage til Krat i dens sidste storhedsdage. I skyggen af en forestående tragedie er din mission at udforske fortiden og afdække dens mørke hemmeligheder – hjemsøgt af overraskelser, tab og hævn. De valg, du træffer, bølger gennem fortiden og nutiden i Lies of P-verdenen, afslører skjulte sandheder og giver varige konsekvenser.
Vov dig ind i et fortidigt Krat, hvor byens Belle Époque-elegance står over for truende undergang. Udforsk hidtil usete majestætiske steder, fra ekstravagante vartegn i byens udkant til overdådige palæer og uhyggelige, hjemsøgte ruiner.
Sandheden venter på, at du vågner. Følg Lea, den legendariske forfølger, på hendes ubarmhjertige hævntogt. Sløret løftes og afslører et skjult kapitel af Krats mørke fortid.
Opdag ufortalte historier bag både nye og velkendte figurer, mens du udforsker det gribende drama og de mysterier, der former denne rige og hjemsøgende verden.
Mens du dykker dybere ned i dens udvidede verden låser du op for kraftfulde nye våben, herunder et helt nyt arsenal af våbenkombinationer og legionsvåben, der giver dig hidtil uset frihed til at skabe en kampstil, der er unik for dig.
Oplev intense møder med høj indsats i Krats labyrinter og forskellige omgivelser.