Lies of P: Overture
Lies of P: Overture to dramatyczny prequel cieszącej się uznaniem gry action RPG z gatunku soulslike, Lies of P. W grze przeniesiesz się do miasta Krat w ostatnich dniach, gdy wciąż unosi się nad nim echo przejmującego piękna XIX-wiecznej Belle Époque. Znajdziesz się na skraju masakry zwanej furią marionetek i podążysz za Legendarną Tropicielką – tajemniczą przewodniczką – poprzez niewypowiedziane historie i przyprawiające o ciarki tajemnice. Jako zabójcza marionetka Geppetta, będziesz przemierzać miasto Krat i jego otoczenie, odkrywając sekrety i biorąc udział w epickich walkach, które ukształtują przeszłość i przyszłość Kratu.
Jako marionetka Geppetta natrafisz na tajemniczy artefakt, którzy przeniesie cię do Kratu w ostatnich dniach jego świetności. W cieniu nadciągającej tragedii, podejmiesz się misji zbadania przeszłości i odkrycia jej mrocznych sekretów – w atmosferze niespodzianek, straty i zemsty. Dokonane wybory wywołają fale wpływu w przeszłym i obecnym świecie Lies of P, ujawniając skrytą prawdę i wywołując trwałe konsekwencje.
Udaj się w przeszłość miasta Krat, gdy jego elegancja w stylu Belle Époque stoi w obliczu zbliżającej się zagłady. Zbadaj majestatyczne, nigdy wcześniej niewidziane miejsca, od ekstrawaganckich zabytków na obrzeżach miasta po bogate posiadłości i niesamowite, nawiedzone ruiny.
Do przebudzenia wiedzie droga prawdy. Dołącz do Lei, Legendarnej Tropicielki, podążającej nieugięcie swoją ścieżką zemsty. Podnieś zasłonę, aby ujawnić tajemniczy rozdział z mrocznej przeszłości Krat.
Odkryj nieopowiedziane historie związane z nowymi i już znanymi postaciami, odkrywając porywające dramaty i tajemnice kształtujące ten bogaty, nawiedzony świat.
Zanurzając się głębiej w tym szerokim świecie, odblokujesz nowe potężne uzbrojenie, w tym zupełnie nowy arsenał kombinacji oręża i rąk legionu. Zyskasz bezprecedensową swobodę w tworzeniu unikatowego stylu walki.