Lies of P: Overture
Lies of P: Overture; çok beğenilen soulslike, aksiyon ve RYO olan Lies of P'nin dramatik ön bölümüdür. Oyun seni 19. yüzyılın kasvetli Belle Époque güzelliğinin son günlerini yaşayan Krat şehrine götürecek. Kukla Cinneti katliamının eşiğinde, gizemli bir rehber olan efsanevi Avcı'yı takip ederek saklı hikâyelere ve tüyler ürpertici sırlara ulaşacaksın. Geppetto'nun ölümcül kuklası olarak Krat ve çevresinde gezecek, gizli geçmişleri açığa çıkaracak ve Lies of P'nin hem geçmişini hem de geleceğini şekillendiren destansı savaşlarla yüzleşeceksin.
Geppetto'nun Kuklası olarak seni Krat'ın son ihtişamlı günlerine götüren gizemli bir eserle karşılaşırsın. Yaklaşmakta olan trajedinin gölgesinde görevin, geçmişi keşfetmek ve sürpriz, kayıp, intikam dolu karanlık sırları açığa çıkarmak. Tercihlerin Lies of P dünyasının geçmişinde ve geleceğinde dalgalanmalara yol açacak, gizli gerçekleri açığa çıkaracak ve kalıcı sonuçlar doğuracak.
Belle Époque zarafetinin yıkılma ihtimaliyle karşı karşıya kalmış, geçmişteki Krat şehrine yolculuk et. Şehrin dışında kalan şatafatlı yapılar, gösterişli köşkler ve ürkütücü, perili harabeler gibi daha önce görülmemiş dev konumları keşfet.
Gerçek, uyanışın geçmişinde yatıyor. Amansız bir intikam yolculuğuna çıkan Efsanevi Avcı Lea'ya katıl. Krat'ın karanlık geçmişinin perdesi açılıyor ve sır gibi bir hikâye açığa çıkıyor.
Bu zengin ve kasvetli dünyayı şekillendiren sürükleyici dramı ve gizemleri keşfederken hem yeni hem de tanıdık karakterlerin geçmişlerinde yatan hikâyeleri öğren.
Bu genişletilmiş dünyanın daha derinlerine adım attıkça güçlü ve yeni silahların kilidini açacaksın. Buna yepyeni silah birleşimleri ve özel bir savaş tarzı oluşturma özgürlüğü sunan Legion Arms da dâhil.
Krat'ın labirentlerinde ve çevresindeki çeşitli alanlarda yoğun, riskli çatışmalarla yüzleş.