Life Is Feudal: MMO
Orta Çağ'ın sert gerçekliğini deneyimle. Hayatta kalma ustası ol, köklü RPG unsurları ile ilgilen, hareketli bir ekonomide gezin, topluluklar oluştur ve diplomatik strateji uygulayarak Abella'nın muazzam genişlikteki topraklarında başarılı ol.