Life of Delta
Embark on a journey through a vast post-apocalyptic environment, full of interesting characters and engaging puzzle games in this sci-fi point-and-click adventure game.
Life of Delta is a point-and-click adventure game set in a post-apocalyptic world.
Our story follows Delta, who is a small service robot and like any other robot, he is just trying to survive in this harsh environment. One day he is forced to embark on a journey through a vast post-apocalyptic world in order to find his lost friend.