Lifeless Planet: Premier Edition
Bir astronot uzak bir gezegende yaşam ararken terk edilmiş bir Rus kasabası keşfeder. Gizemli bir genç kadın onu tuhaf, ölümcül ve doğaüstü bir hadiseden kurtarana kadar görevinin bir aldatmaca olduğundan şüphelenir... Lifeless Planet, nostaljik bir bilim kurgu hikâyesi ve klasik aksiyon-macera tadında muhteşem ortamlar sunan, üçüncü şahıs aksiyon-macera oyunudur.
Astronot yoluna devam ederken bir Rus kadını olan Aelita ile tanışır. Aelita, gezegenin bu saldırgan ortamında bir şekilde hayatta kalmayı başarmıştır. Nadir görülen bir doğa olayı nedeniyle derisi, ayağının altındaki toprağı yeşil renkte parlatmaktadır. Oyuncunun gezegendeki tehlikeli ve ölümcül tehlikeleri atlatmak için bu parlak izleri kılavuz olarak kullanması gerekir. Acaba kadın onu güvenli bir yere mi, yoksa zamansız bir ölüme mi götürüyor?
Lifeless Planet, Soğuk Savaş döneminde geçen bilim kurgu hikâyelerinden ilham alınan ve insanlığın uzay seyahati isteği hakkında sorular soran bir oyundur. Galaksideki başka bir gezegene gittiğinde insanların zaten orada olduğunu fark edersen ne yaparsın? Hangi insan Dünya benzeri bir gezegen aramak için Dünya'yı ve sevdiği herkesi arkasında bırakarak dönüşü olmayan bir görevi üstlenir?
Kullanım sınırı olan sırt roketi ve taşınabilen robotik kola sahip olan oyuncu, bulmacaları çözmek, sırları açığa çıkarmak ve Lifeless Planet'ta hayatta kalmak için aklını ve yeteneklerini kullanmak zorunda!