Life Makeover Global
Explore Life Makeover: Unleash your style, dye outfits, and design freely. Dive into unlimited dress-up, build your dream home - all for free.
Experience the ultimate freedom in the world of fashion. Create your very own fashion show.
Life Makeover is a liberating fashion game where you have the freedom to express your unique style. Customize your virtual persona, experiment with various fashion choices, and dive into the joy of unlimited dress-up possibilities with fashion dye and do-it-yourself (DIY) options. It's your chance to create your own fashion show! Plus, you can even design and build your dream home for free.
Take command of your virtual character and let your style shine. Customize facial features, body shape, and skin tone to break free from conventions and express yourself in your own extraordinary way.
Experience an extensive wardrobe for every occasion, each design flawlessly detailed. Fueled by the cutting-edge UE4 engine and a range of 3D materials, your creations will be impeccably crafted, down to the smallest stitch and embroidery.
Unleash your creativity through the fashion dye feature. Color different parts of your outfits with hundreds of combinations, from dazzling iridescence to perfectly coordinated hues. Be a trailblazer in setting new trends and embody the essence of beauty.
Step into the shoes of a fashion designer. From fabric selection to pattern making, cutting, and printing, oversee every aspect of the creative process. Your designs, your choices, your brand.
Personalize your living space with a diverse selection of furniture. Embrace a lifestyle of reading, dancing, working out, hosting parties, raising pets, and much more in your ideal home.
Delve into captivating stories and memories brought to life with Live2D cards. Concealed beneath exquisite costumes lie mysteries and clues waiting to be unraveled. Are you prepared to uncover the truth?
Join a dynamic community of designers in a boundless universe. Share makeup and outfit ideas, visit friends' homes, host afternoon tea gatherings, and enhance house decor for stunning photos. Forge new friendships and connect with others in the world of Life Makeover.
In Life Makeover, you're not just a player; you're a creator. Come and infuse your life with inspiration and imagination. Embrace a world where diversity and freedom reign supreme!