Lighthouse of Madness
You are Dorian Cannon, a lighthouse keeper responsible for repairing and implementing new autonomous systems in old lighthouses. During one of your expeditions, you're tasked to bring the lighthouse keepers back to the continent. But when you arrive at the location, you realize that something isn't right.
You find yourself on an island in the Innsmouth region with a big lighthouse and an abandoned mine. Explore the map, enter the buildings and try not to let the madness take over while you search for answers to what happened in this mysterious place.
Inspired by the Lovecraftian mythology, suspense and horror are in your way. How do you get to the lighthouse? What was in that mine? And what could have happened to the other lighthouse keepers? The island holds more secrets that you can imagine.
Equipped with your flashlight and a switchblade, explore the island, investigate the lighthouse, solve the puzzles that block your way to new areas and try to not go insane in this mysterious journey.