Lila’s Sky Ark
Lila’s world is in grave danger. Help her and her friends stop the Conductor’s minions from destroying all things musical and magical!
Along the way, hunt down alchemy recipes to unlock new weapons. Battle enemies with rocks, Titan Eyes, cluster bombs, and anything else you can throw at them as you wander this music-inspired pixel dreamscape during Lila’s strange yet beautiful journey.
Unravel Lila's puzzle-like story, which explores themes such as loss, loneliness, grief, and depression, in this moving prequel to Resolutiion.