LIMBO
Limbo, büyüleyici bulmaca tasarımı ve sürükleyici ses ve görselleriyle eleştirmenlerden övgüler toplayan, ödüllü bir bağımsız macera oyunudur. Karanlık ve puslu alanlarını ve akla kazınan hikâyesini asla unutamayacaksın.