LIMBO
Limbo to nagradzana gra niezależna, która zachwyciła graczy pomysłowo zaprojektowanymi zagadkami oraz niezwykłą oprawą audiowizualną. To wędrówka przez mroczne, tajemnicze miejsca i opowieść, której nie zapomnisz.