Little Big Workshop - Good vs Evil Bundle
Administrer dine arbejdere, stationer og maskiner, og skab fantastiske ting, mens dit lille store værksted vokser sig til din drømmefabrik! "The Evil" DLC-pakken udvider det, der gør "Little Big Workshop" fantastisk!
Du er den store chef, og det er tid til at tage ansvaret for din helt egen bordmodel-fabrik. Organiser fabriksgulvet, administrer dine arbejdere, køb maskiner og design effektive produktionslinjer - alt sammen inden for tidsgrænsen og til kundens tilfredshed! Tag det roligt, det er en sandbox-oplevelse, hvor du tænker, spekulerer og piller ved tingene, indtil du får det til at fungere, som du gerne vil have det. Start med blot et lille værksted, og udvid til en fabrik, der fylder hele skrivebordet.