Little Big Workshop - Good vs Evil Bundle
Manage your workers, stations, machines and create awesome stuff as your little big workshop grows into your dream factory! The Evil DLC expands on what makes Little Big Workshop great!
You are the Big Boss and it’s time to take charge of your very own tabletop factory. Organize the factory floor, manage your workers, purchase machinery, and design efficient production lines - all within the time-limit and to your client's satisfaction! Take it easy, it’s a sandbox-experience where you think, ponder and poke at things until you get it to work the way you’d like. Start out with just a small workshop and expand to a desk-filling factory.