Little Big Workshop - Good vs Evil Bundle
Zarządzaj pracownikami, stanowiskami oraz maszynami i twórz niesamowite rzeczy, podczas gdy Twój mały wielki warsztat zmienia się w fabrykę Twoich marzeń! DLC „The Evil” rozszerza to, co czyni „Little Big Workshop” świetnym!
Jesteś Wielkim Szefem i nadszedł czas, aby przejąć kontrolę nad własną miniaturową fabryką. Organizuj halę, zarządzaj pracownikami, kupuj maszyny i projektuj wydajne linie produkcyjne – wszystko w wyznaczonym czasie i ku zadowoleniu klienta! Spokojnie, to doświadczenie typu sandbox, w którym myślisz, rozważasz i kombinujesz, aż wszystko zacznie działać tak, jak chcesz. Zacznij od małego warsztatu i rozbuduj go do rozmiarów fabryki zajmującej całe biurko.