Little Big Workshop - The Evil DLC
The Evil DLC expands on what makes Little Big Workshop great! Your factory is turning profits week after week but you still feel unfulfilled? Then it’s time to crank the corporate greed dial all the way to sinister! This is more than just a new look. Products, companies, sabotage, skills and malevolent tricks to outplay the competition, and more. The Evil DLC turns your honorable factory into a wicked wonderland.
Start a new factory as an apprentice to the infamous Bladh, the cartoonish super villain from the original game, and learn how to run a successful factory that does not play by the rules!
This DLC includes an entirely new tech tree full of dirty tricks and cheeky upgrades. Are your workers slacking on the job? Hire a ruthless overlord to nudge their motivation back into gear. Is a competitor beating you on the free market? Send out spies to find their weaknesses and exploit them ruthlessly.
You could of course beat your competition fair and square… Or just go ahead and sabotage everyone around you to gain an advantage and eventually you’ll be able to challenge Bladh himself for the throne.
Including VR-headsets, possessed garden gnomes, alien mold (ech!), bendy scooters, garlic guns and retro-style androids.
The DLC is recommended for experienced players who seek a new challenge and we suggest playing the base game before trying this expansion.