Little Big Workshop - The Evil DLC
"The Evil" DLC-pakken udvider det, der gør "Little Big Workshop" fantastisk! Din fabrik skaber overskud uge efter uge, men føler du dig stadig ikke helt tilfreds? Så er det tid til at skrue helt op for grådigheden! Dette er mere end bare et nyt udseende. Produkter, virksomheder, sabotage, færdigheder og ondsindede tricks til at udmanøvrere konkurrenterne og mere til. "The Evil" forvandler din hæderlige fabrik til et ondt eventyrland.
Start en ny fabrik som lærling hos den berygtede Bladh, den tegneserieagtige superskurk fra det originale spil, og lær hvordan man driver en succesfuld fabrik, der ikke spiller efter reglerne!
Denne DLC indeholder et helt nyt teknologitræ fyldt med beskidte tricks og frække opgraderinger. Sløser dine arbejdere med jobbet? Hyr en hensynsløs overherre til at puffe deres motivation i gang igen. Slår en konkurrent dig på det frie marked? Send spioner ud for at finde deres svagheder og udnytte dem nådesløst.
Du kunne selvfølgelig slå dine konkurrenter på ærlig vis... Eller bare gå i gang med at sabotere alle omkring dig for at vinde en fordel, så du til sidst kan udfordre selveste Bladh om tronen.
Denne DLC anbefales til erfarne spillere, der søger en ny udfordring, og vi foreslår, at du spiller grundspillet, før du prøver denne udvidelse.