Little Big Workshop - The Evil DLC
DLC The Evil rozwija miodną rozgrywkę Little Big Workshop! Twoja fabryka osiąga co tydzień dochód, ale jeszcze Ci mało? Czas podkręcić chciwość do nieprzyzwoitego poziomu! Ten dodatek wprowadza zupełnie nową zawartość. Produkty, spółki, sabotaż, umiejętności i złośliwe sztuczki, dzięki którym pokonasz konkurencję, i dużo więcej. DLC The Evil zamieni Twoją uczciwą fabrykę w mroczną krainę czarów.
Uruchom nową fabrykę jako uczeń sławnego Bladha, karykaturalnego super złoczyńcy z oryginalnej gry, i dowiedz się, jak prowadzić interes bez skrupułów!
Możesz pokonać konkurencję sprawiedliwie... Albo sabotować wszystkich rywali, aby zyskać przewagę i zdetronizować samego Bladha.
Dodatek DLC jest zalecany dla doświadczonych graczy, którzy szukają nowego wyzwania. Przed wypróbowaniem rozszerzenia radzimy zagrać w podstawową grę.