Little Big Workshop
Imagine a magical factory, appearing right in your living room. Manage your workers, stations, machines and create awesome stuff as your little big workshop grows into your dream factory!
Imagine a magical factory, appearing right in your living room. A carefully planned masterpiece, where diligent workers throw together anything customers want. Rubber ducks and dressers, drones and electric guitars, scooters and other wonderful goods can be created from many different materials and sold for hard cash – cash you invest right back into your factory to get more machines, more workers and grow your business. In Little Big Workshop you become a factory tycoon!
You are the Big Boss and it’s time to take charge of your very own tabletop factory. Organize the factory floor, manage your workers, purchase machinery, and design efficient production lines - all within the time-limit and to your client's satisfaction!
Take it easy, it’s a sandbox-experience where you think, ponder and poke at things until you get it to work the way you’d like. Supply products to clients and an ever-changing market, as you produce over 50 unique product types, built from multiple parts and pieces - all of which can be created with different materials and production methods. No two factories should ever look the same.
Start out with just a small workshop and expand to a desk-filling factory. Unlock ever fancier machines, add even more production methods, and most of all, more room. Soon enough you’ll be running multiple production lines, producing hundreds of advanced products each day, and watching with joy as your cute workers do the actual work.