Little Inferno: Ho Ho Holiday Edition
Wróć do świata Little Inferno, aby odkryć wiele nowości: straszną świąteczną opowieść, tajemniczą postać, katalog pełen nieznanych dotąd zabawek, kombinacje, a także dodatkową świąteczną zawartość, która z pewnością Cię rozgrzeje.