Little Inferno
Gratulujemy nowego Little Inferno Entertainment Fireplace! Wrzuć swoje zabawki do ognia i baw się nimi, gdy płoną. Możesz się ogrzać. Na zewnątrz robi się zimno!
Potrzebujesz karty graficznej obsługującej Shader Model w wersji 2.0 lub nowszej oraz DirectX 9.0c.