Looney Tunes: Wacky World of Sports - Deluxe Edition
The Looney Tunes Wacky World of Sports - Deluxe Edition contains the base game, as well as one extra playable character (Yosemite Sam), one new team uniform (The Golden Outlaws), and one set of Wild West themed sports equipment.
Yeehaw! Enter the wild world of Sam! With the Looney Tunes Wacky World of Sports - Deluxe Edition, you not only get the base game, but you also get to play as the rootinist, tootinist athlete North, South, East and West of the Pecos: Yosemite Sam!