Looney Tunes: Wacky World of Sports - Deluxe Edition
Looney Tunes Wacky World of Sports - Deluxe Edition zawiera podstawową grę, a także dodatkową grywalną postać (Yosemite Sam), jeden nowy strój drużyny (Golden Outlaws) oraz zestaw sprzętu sportowego z motywem Dzikiego Zachodu.
Juhuuuu! Przenieś się do zwariowanego świata Sama! Za sprawą Looney Tunes Wacky World of Sports - Deluxe Edition otrzymujesz nie tylko podstawową grę, ale masz szansę wcielić się w najlepszego sportowca na północ, południe, wschód i zachód od rzeki Pecos, Yosemite Sama!