Looney Tunes: Wacky World of Sports - Deluxe Edition
Yii-haa! Sam'in çılgın dünyasıyla tanış! Looney Tunes Wacky World of Sports - Deluxe Edition ile temel oyunun yanı sıra Pecos'un Kuzey, Güney, Doğu ve Batı'sının gördüğü en vahşi atlet olan Yosemite Sam olarak oynama fırsatını kazanacaksın!