Looney Tunes: Wacky World of Sports - Sweet Deal Sports Pack
Time to show off your sweet moves with the Looney Tunes: Wacky World of Sports - Sweet Deal Sports Pack. Add some new candy themed sports equipment to your collection, including a new basketball, soccer ball, tennis racket, and set of golf clubs. Sugar rush not included.