Looney Tunes: Wacky World of Sports - Sweet Deal Sports Pack
Czas pokazać swoje słodkie ruchy, w czym na pewno pomoże Looney Tunes: Wacky World of Sports - Sweet Deal Sports Pack. Dodaj do kolekcji kilka nowych sprzętów sportowych z motywem słodyczy, w szczególności piłkę do koszykówki, piłkę futbolową, rakietę tenisową i zestaw kijów do golfa. Cukrowego kopa nie dołączono do zestawu.