The Looney Tunes Wacky World of Sports - Yosemite Sam Pack contains one playable character (Yosemite Sam), one new team (The Golden Outlaws), and one set of sports equipment.
Play as everyone's favorite hombre: Yosemite Sam! In addition, add a new team to your selection with The Golden Outlaws! Suit up and get out there, and you might even bring home the Ultimate Cup! And finally, add some new Wild West themed sports equipment to your collection, including a new basketball, soccer ball, tennis racket, and a set of golf clubs. Great horny toads!