Zagraj jako ulubiony hombre wszystkich miłośników kreskówek, Yosemite Sam! Ponadto możesz wystąpić w barwach nowej drużyny, Golden Outlaws! Przywdziej ubiór i walcz o wygraną, a masz szansę wrócić do domu z pucharem Ultimate Cup! A na końcu dodaj do kolekcji kilka nowych sprzętów sportowych z motywem słodyczy, w szczególności piłkę do koszykówki, piłkę futbolową, rakietę tenisową i zestaw kijów do golfa. Na wielkie, rogate ropuchy!